Fagor Practica LC-320 gyümölcscentrifiuga - Jelenlegi ára: 1 Ft

2020. október 25., vasárnap

Fagor Practica LC-320 gyümölcscentrifuga.
Hibátlanul működik, minden alkatrészével együtt kínálom eladásra.
Két sebességfokozata van. Teljesítménye 300 W. Légyűjtő pohár nincs hozzá (szerintem nem is volt), alá kell tenni valami poharat. Húsgyűjtő edénye sincs, azt a szűrő körül gyűjti, rendszeresen ki kell szedni belőle. 1 méteres a kábele. Beépített védelme van, hogy nyitott tetővel nem indul el.
Az eladás oka: nekünk nem vált be. Igaz, mi főleg csak puha bogyós gyümölcsöket próbáltunk vele facsarni (ribizli, bodza), de sok levet hagyott a gyümölcshúsban, ezért több menetet is kellett csinálni, és még akkor sem jött ki minden lé. Mondjuk ez a legtöbb gyümölcscentrifugára igaz lehet; inkább a gyümölcsprések azok, amik jó munkát végeznek, de azok meg nagyon drágák. Úgyhogy mi most már inkább fogunk egy harisnyát, és azon préseljük át a gyümölcsöt (mondjuk olyan sokat nem szoktunk amúgy sem). További kellemetlenség, hogy ha megtelik a húsgyűjtő "tálca", mindig szét kell szedni.
Ráadásul nehéz takarítani, és bár ez szintén a legtöbb gyümölcscentrifugára igaz, ennek a formatervezése kifejezetten nem kedvez a tiszttításnak.
Itt hívnám fel a figyelmet, hogy a terméken több helyütt szennyeződések láthatók, a nehezen hozzáférhető helyeken, vagyis a gép "koszosnak" látszik. Ezekről a helyekről sehogy sem tudtuk kitakarítani, amit a gyümölcslé "megfogott" (nincs mosogatógépünk).
Igazán nem mondhatni, hogy túldicsértem a gépet. (Érdekes, az Árukeresőn elég jó vélemények vannak róla. Én a saját tapasztalataimat írtam le, és nem is próbáltam sokféle gyümölccsel. ) Viszont lehet, hogy valaki mégis próbálkozna vele, és egy jól működő gépet nincs szívem kidobni. Úgyhogy minimálár nélkül meghirdetem, ki-ki annyit licitáljon, amennyit megér neki, de kérem, a fentiek figyelembe vételével tegye!
A terméket egyébként 2008-ban vásárolták (én is használtan vettem), akkor 6000 Ft-ba került. Az Árukereső szerint az utolsó ismert ár 2014-ben 8000 Ft, ma már nemigen kapható.
Csomagküldés: Mivel ritkán adok el dolgokat, nincs a bankszámlámon SMS-értesítő meg hasonlók, ezért csak utánvéttel küldöm a terméket, illetve persze a személyes átvétel is megoldható, Bocskaikertben, esetleg szerdánként Debrecenben.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2020-10-25 20:44 .

0 megjegyzés: